Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα όπου μπορείτε να κάνετε αγορές χωρίς προβλήματα. Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας που παρέχει τις μέγιστες δυνατές διευκολύνσεις στους πελάτες είναι καθήκον μας. Και θέλουμε να εκπληρώσουμε τον στόχο και το καθήκον μας με την 100% προσπάθειά μας. Γι’ αυτό έχουμε εισαγάγει αυτού του είδους την πολιτική επιστροφής και επιστροφής χρημάτων που θα σας προσφέρει τα καλύτερα οφέλη.

Η εύκολη και φιλική προς τον χρήστη πολιτική μας προσφέρει 30 ημέρες εύκολη επιστροφή χρημάτων και ανταλλαγή. Σε περίπτωση αλλαγής χρώματος του προϊόντος ή εάν έχετε ένα ελαττωματικό δέμα ή ίσως ένα αλλαγμένο δέμα διαφορετικό από αυτό που έχετε παραγγείλει, σε αυτές τις περιπτώσεις ή ίσως σε άλλες περιπτώσεις, μπορείτε να συνδεθείτε απευθείας με την εξυπηρέτηση πελατών μας τμήμα.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:

Ποιος είναι επιλέξιμος για αυτό; Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι όσοι έχουν προβλήματα ή ανησυχίες σχετικά με το δέμα που έχουν παραληφθεί. Είτε το ενδιαφέρον τους αφορά το μέγεθος και το χρώμα είτε το σχέδιο, όλοι μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν τη δυνατότητα.

Το σημαντικότερο πρόβλημα που έχουμε αντιμετωπίσει σε αυτόν τον τομέα είναι το θέμα του μεγέθους γιατί η μέτρηση κάθε σωματότυπου είναι διαφορετική. Και λόγω αυτού του ζητήματος, αντιμετωπίζουμε αυτό το πρόβλημα. Ποια είναι λοιπόν η λύση για αυτό; Κατά την υποβολή της παραγγελίας, δώστε τη μέγιστη προσοχή σας και ελέγξτε τις λεπτομέρειες μέτρησης και μεγέθους που παραγγέλνετε και κατόπιν παραγγείλετε ανάλογα. Εάν ο πελάτης επιλέξει λάθος μέγεθος κατά την υποβολή της παραγγελίας, δεν θα δεχόμαστε επιστροφές. Παρόλο που οι πελάτες μπορούν να ανταλλάξουν το αντικείμενο πληρώνοντας μόνο τα έξοδα αποστολής για το αντικείμενο αντικατάστασης.

Όροι και Προϋποθέσεις Πολιτικής Επιστροφών:

1. Είστε ικανοί να χρησιμοποιήσετε την πολιτική επιστροφής, επιστροφής χρημάτων και ανταλλαγής για 30 ημέρες.

2. Η κατάργηση της ετικέτας θα σας καταστήσει μη κατάλληλους για τη χρήση της πολιτικής επιστροφών μας.

3. Εάν υπερβείτε τον αριθμό των ημερών από 30 τότε αυτή η προσφορά θα θεωρηθεί ότι λήγει για εσάς.

4. Ενώ σχεδιάζετε την επιστροφή ή την ανταλλαγή ενός δέματος, μην το πλύνετε.

5. Να θυμάστε ότι αν δεν το βρούμε στην αρχική του κατάσταση τότε δεν θα μπορέσουμε να δεχθούμε την επιστροφή.

6. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν τότε δεν θα επιστραφεί ούτε θα αντικατασταθεί.

7. Το προϊόν πρέπει να είναι σε ακριβή κατάσταση όπως ακριβώς το παραλάβατε. Διαφορετικά δεν θα ληφθεί υπόψη ούτε θα επιστραφεί.

8. Το προϊόν σας δεν πρέπει να περιέχει καμία περικοπή σε αυτό, διαφορετικά δεν θα μπορέσουμε να σας διασκεδάσουμε με την πολιτική επιστροφών μας.

9. Εάν κάνατε οποιαδήποτε αλλαγή μόνοι σας μετά την παραλαβή του δέματος, δεν θα μπορείτε να επωφεληθείτε από την πολιτική επιστροφής.

10. Λάβετε υπόψη σας το σημείο ότι η πολιτική επιστροφής δεν ισχύει για τα προσαρμοσμένα ρούχα σας.

11. Εάν πιστεύετε ότι είστε αρμόδιοι για αυτήν την πολιτική επιστροφής και σχεδιάζετε να υποβάλετε αίτηση για αυτήν, σημειώστε ότι πρέπει να επιβαρυνθείτε μόνοι σας τα έξοδα αποστολής.

12. Για την επιστροφή του δέματος παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την υπηρεσία ταχυμεταφορών που σας παρέχει αναγνωριστικό/αριθμό παρακολούθησης. Και αφού λάβετε αυτό το αναγνωριστικό/αριθμό παρακολούθησης από την εταιρεία ταχυμεταφορών σας, κοινοποιήστε το στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας.

13. Για να επιστρέψετε το δέμα που παραλάβατε, είστε υποχρεωμένοι να το στείλετε πίσω στην ίδια αποθήκη από όπου το παραλάβατε, με δικά σας έξοδα.

14. Τέλος, βεβαιωθείτε ότι το δέμα δεν περιέχει λεκέδες πάνω του, διαφορετικά θα δηλωθείτε μη επιλέξιμοι για τη χρήση της πολιτικής επιστροφών μας.

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας ανταποκρίνεται στους πελάτες μας εντός 24 ωρών, έτσι χωρίς καμία ταλαιπωρία να επικοινωνήσουμε μαζί τους.

Πολιτική ανταλλαγής:

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα στις ακόλουθες συνθήκες, όπως το μέγεθος ή το χρώμα ή ίσως έχετε λάβει διαφορετικό προϊόν και τώρα θέλετε να ανταλλάξετε το προϊόν, πρέπει να μας στείλετε email στη διεύθυνση info@globalcustomersupport.de και να υποβάλετε αίτημα για ανταλλαγή. Ο λόγος της ανταλλαγής πρέπει να είναι έγκυρος και να αναφέρεται με ακρίβεια στο ταχυδρομείο. Οι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών μας θα σας καθοδηγήσουν στην περαιτέρω διαδικασία ανταλλαγής. Μόλις εγκριθεί η ανταλλαγή σας αμέσως μετά από αυτό, θα πρέπει να στείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς. Όταν λάβουμε πίσω το δέμα, η ομάδα επιθεώρησης θα το επιθεωρήσει και εάν το προϊόν βρεθεί ακριβές, θα σας στείλουμε την ανταλλαγή εντός των επόμενων 15 εργάσιμων ημερών.

Όροι και Προϋποθέσεις Πολιτικής ανταλλαγής:

1. Ενώ σχεδιάζετε να ανταλλάξετε ένα προϊόν, βεβαιωθείτε ότι είναι στην αρχική του κατάσταση.

2. Θα πρέπει να αναφέρετε έναν σαφή και έγκυρο λόγο για την ανταλλαγή στην αίτηση.

3. Μπορείτε να λάβετε εύκολα την αλλαγή του προϊόντος που λάβατε εάν έχετε βρει μια αλλαγή στο χρώμα, το μέγεθος ή εάν είναι διαφορετική από την αναφερόμενη εικόνα στον ιστότοπό μας.

4. Πρέπει να αναλάβετε τα έξοδα αποστολής του προϊόντος σε εμάς που έχετε προγραμματίσει να ανταλλάξετε μόνοι σας.

5. Σας δίνεται εντολή να στείλετε το προϊόν που επιστράφηκε πίσω στην ίδια αποθήκη από την οποία το παραλάβατε.

6. Για την περαιτέρω διαδικασία θα πρέπει να μας επιστρέψετε το δέμα που παραλάβατε. Για να μας επιστρέψετε το λάθος προϊόν για χάρη της ανταλλαγής του, επιλέξτε μια υπηρεσία ταχυμεταφορών με δυνατότητα εντοπισμού. Θα σας χορηγήσουν ένα αναγνωριστικό/αριθμό παρακολούθησης, κοινοποιήστε το στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας.

7. Η αντικατάσταση του προϊόντος θα σας σταλεί σε 15 εργάσιμες ημέρες.

8. Η ανταλλαγή θα γίνει χωρίς κόστος. Ενώ είστε απλώς υπόχρεοι να πληρώσετε τα τελωνειακά τέλη.

9. Δεν ανταλλάσσουμε προσαρμοσμένα δέματα.

Διαδικασία επιστροφής και ανταλλαγής:

Στείλτε μας ένα email είτε για επιστροφή είτε για αλλαγή του προϊόντος στο info@globalcustomersupport.de .

Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Εάν σε περίπτωση που δεν λάβετε κανένα email, ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας στο info@globalcustomersupport.de , είμαστε εδώ για να σας διευκολύνουμε. Η ομάδα υποστήριξης πελατών μας θα απαντήσει εντός 24 ωρών.

Βήματα για την εκτέλεση της διαδικασίας επιστροφής και ανταλλαγής:

· Τραβήξτε φωτογραφίες του προϊόντος που παραλάβατε.

· Γράψτε ένα email και αναφέρετε έγκυρη και σαφή αιτιολογία για την εκτέλεση της διαδικασίας επιστροφής ή ανταλλαγής.

· Επισυνάψτε την εικόνα του προϊόντος σε ένα email και στείλτε τη σε εμάς στο info@globalcustomersupport.de .

· Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας θα απαντήσει σίγουρα σε αυτό το email εντός των επόμενων 24 ωρών. Θα μοιραστούν μια διεύθυνση επιστροφής μαζί σας επίσης.

· Στη συνέχεια θα πρέπει να στείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς χρησιμοποιώντας μια υπηρεσία ταχυμεταφορών με δυνατότητα παρακολούθησης με δικά σας έξοδα. Σας ζητείται να κοινοποιήσετε το αναγνωριστικό/αριθμό παρακολούθησης που λάβατε από την εταιρεία ταχυμεταφορών με τον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών μας.

· Μόλις λάβουμε το προϊόν, θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email.

· Εάν το λαμβανόμενο προϊόν δεν είναι στην καλύτερη αρχική του κατάσταση, δεν θα δικαιούστε το ασφαλιστήριο.

· Σε περίπτωση που εκκαθαρίσετε όλες τις διαδικασίες ελέγχου και δηλώσετε επιτυχή επιστροφή, το τμήμα λογαριασμών μας θα προχωρήσει στη διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Θα χρειαστούν 3 εργάσιμες ημέρες για να το επεξεργαστεί το οικονομικό μας τμήμα. Και θα πάρετε πίσω το ποσό σας σε 5-14 εργάσιμες ημέρες. Ορισμένες τράπεζες ενδέχεται να χρειαστούν περισσότερες από 14 ημέρες για να επιστρέψουν το ποσό στον λογαριασμό σας.

Πολιτική επιστροφής:

Εάν αντιμετωπίσατε πρόβλημα με το ληφθέν δέμα για οποιονδήποτε λόγο που μπορεί να περιλαμβάνει προβλήματα στο μέγεθος, προβλήματα στο χρώμα ή ίσως δεν έχετε λάβει το προϊόν ή το προϊόν είναι ελαττωματικό ή το προϊόν δεν είναι όπως περιγράφεται ή φαίνεται στον ιστότοπό μας και, στη συνέχεια, ελάτε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας. Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μας θα σας απαντήσουν εντός 24 ωρών. Μετά την επιβεβαίωση από τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών μας, θα δικαιούστε την πολιτική επιστροφής χρημάτων.

Όροι και Προϋποθέσεις Πολιτικής επιστροφής χρημάτων:

· Οι αγοραστές θα επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή του αντικειμένου.

· Η επεξεργασία της πολιτικής επιστροφής χρημάτων από το τμήμα λογαριασμών μας θα ολοκληρωθεί σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ομάδα μας.

· Στη συνέχεια, θα λάβετε το ποσό σας πίσω σε 5 έως 14 εργάσιμες ημέρες.

Πολιτική ακύρωσης παραγγελίας:

· Θα σας επιστραφεί το σύνολο της πληρωμής σας εάν ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 24 ωρών από την πραγματοποίηση μιας αγοράς.

· Το 30% της πληρωμής σας θα αφαιρεθεί εάν ζητήσετε ακύρωση της αγοράς σας μετά από 24 ώρες.

· Εάν απομένουν μόνο 3 ημέρες στην αποστολή του προϊόντος σας και μας ζητήσετε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας, με λύπη σας ενημερώνουμε ότι θα αφαιρέσουμε το 50% του καταβληθέντος ποσού.

· Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, δεν θα μπορούσε να ακυρωθεί.