Συχνές ερωτήσεις

Παρακαλούμε διαβάστε τις Συχνές Ερωτήσεις μας πριν μας στείλετε ένα μήνυμα.

Μπορείτε να κάνετε παραγγελίες από την ιστοσελίδα μας με τον ταχύτερο και ασφαλέστερο τρόπο. Οι κάτοχοι της κάρτας πρέπει να προσφέρουν τα στοιχεία επικοινωνίας στο χώρο, ώστε να λάβουμε το όνομα, τη διεύθυνση, την πόλη, την πολιτεία ή την επαρχία, τον ταχυδρομικό κώδικα, τη χώρα, το τηλέφωνο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, καθώς και τα οικονομικά στοιχεία και τις πληροφορίες παραγγελίας. Αυτές οι πληροφορίες συλλέγονται και χρησιμοποιούνται για τη διεκπεραίωση της συναλλαγής και για εσωτερικές λογιστικές και άλλες διαδικασίες. Και το σύστημα θα στείλει ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας για να επιβεβαιώσει όλες τις πληροφορίες σωστά για κάθε παραγγελία.

Όχι, δεν υπάρχει φόρος επί των πωλήσεων στον ιστότοπό μας.

Όλες οι ηλεκτρονικές πληρωμές είναι ασφαλείς και προστατευμένες. Έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Το σύστημα παραγγελίας που χρησιμοποιήσαμε είναι το πρότυπο της βιομηχανίας για την τεχνολογία κρυπτογράφησης – για την προστασία των προσωπικών σας πληροφοριών που έχουν καταχωρηθεί στον ιστότοπό μας. Το σύστημα κρυπτογράφησης σας παρέχει ασφάλεια και ηρεμία όταν το πρόγραμμα περιήγησης και το τοπικό σας δίκτυο υποστηρίζουν τη χρήση κρυπτογραφημένων μεταδόσεων δεδομένων.

Αν αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, δοκιμάστε τα ακόλουθα βήματα: Κάντε επανεκκίνηση του προγράμματος περιήγησης, απενεργοποιήστε το τείχος προστασίας και δοκιμάστε ξανά. Δεύτερον, αν το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε αλλάξτε έναν άλλο υπολογιστή ή ένα άλλο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο, όπως το Firefox, και στη συνέχεια δοκιμάστε. Ή μπορείτε να προσπαθήσετε να συνδεθείτε μετά από αρκετές ώρες. Τέλος, αν τα παραπάνω βήματα δεν λειτουργούν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Ναι, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για ανταλλαγή ή επιστροφή. Η πολιτική επιστροφής είναι εντός των πρώτων 2 εβδομάδων από την παραλαβή του προϊόντος. Το προϊόν δεν πρέπει να είναι φθαρμένο ή να έχει υποστεί ζημιά. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με το προϊόν, αλλά το σφάλμα δεν προκαλείται από εμάς, θα πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής και τα έξοδα τραπεζικών υπηρεσιών για την ανταλλαγή του προϊόντος. Εάν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα αφαιρέσουμε τα έξοδα αποστολής από το λογαριασμό σας. Αλλά αν υπάρχουν πραγματικές αποδείξεις ότι το σφάλμα προκλήθηκε από εμάς, θα αναλάβουμε την πλήρη ευθύνη και δεν θα χρεώσουμε κανένα πρόσθετο τέλος.

Συνήθως, στέλνουμε το στοιχείο και σας δίνουμε έναν αριθμό παρακολούθησης μέσα σε 3-4 ημέρες μετά την επιτυχή παραγγελία, θα σας στείλουμε με email τον αριθμό παρακολούθησης και την ιστοσελίδα παρακολούθησης (οπότε βεβαιωθείτε ότι το email που παρέχετε είναι αποτελεσματικό). Παρακαλούμε σημειώστε ότι ο ιστότοπος του μεταφορέα ενδέχεται να μην ενημερώνει εγκαίρως τα αρχεία και την κατάσταση του δέματος. Και αν δεν λάβετε το πακέτο σας σε 15 εργάσιμες ημέρες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών για βοήθεια.

Ναι, είμαστε επαγγελματίες στη διεκπεραίωση διεθνών επιχειρήσεων και έχουμε πλούσια εμπειρία σε αυτό. Μέχρι τώρα, δεχόμαστε παραγγελίες από τις περισσότερες χώρες του κόσμου, όπως η Αυστραλία, το Βέλγιο, ο Καναδάς, η Δανία, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Γερμανία , η Γροιλανδία, η Ιαπωνία, η Κορέα, το Λουξεμβούργο, η Μαλαισία, η Νέα Ζηλανδία, η Νορβηγία, η Πορτογαλία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Σουηδία, η Ελβετία, η Ταϊβάν, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Ηνωμένες Πολιτείες απευθείας μέσω της ιστοσελίδας μας. Εάν δεν είστε σίγουροι για τους προορισμούς αποστολής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας απαντήσουμε εγκαίρως.

Μερικές φορές υπάρχει καθυστέρηση λίγων ημερών, εάν η ναυτιλία έχει δημιουργηθεί λόγω τεράστιας ζήτησης πριν τα εμπορεύματα εμφανιστούν στο σύστημα.Ή τα συστήματα παρακολούθησης μπορεί να καθυστερήσουν λόγω ορισμένων παραγόντων στο σύστημα παρακολούθησης της DHL ή του EMS.

Ο συνολικός χρόνος αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος είναι ο χρόνος επεξεργασίας. Αυτός είναι ο χρόνος από τη στιγμή που το αίτημά σας για ανταλλαγή ή επιστροφή χρημάτων, καθώς και η διαδικασία επεξεργασίας μας. Το δεύτερο μέρος είναι ο πραγματικός χρόνος αποστολής. Αυτός είναι ο χρόνος που χρειάζεται για την ανταλλαγή και την επαναπαράδοση του πακέτου σε εσάς. Συνήθως διαρκεί 5-15 ημέρες. Για την επιστροφή χρημάτων, χρειάζεται περίπου 2-3 ημέρες για την εταιρεία πιστωτικής κάρτας για να επεξεργαστεί την επιστροφή χρημάτων, μπορείτε να ελέγξετε το λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας σε 15-60 ημέρες αργότερα.Εξαρτάται κυρίως από την ταχύτητα μεταφοράς μεταξύ διαφορετικών τραπεζών σε διαφορετικές χώρες. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν δεν το λάβετε μετά από 60 ημέρες!

Εξαρτάται. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με το στοιχείο, αλλά το σφάλμα δεν προκαλείται από εμάς, θα πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής και τα έξοδα επαναποστολής για την ανταλλαγή στοιχείων. Εάν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, η αρχική αποστολή δεν επιστρέφεται. Αλλά αν η πραγματική απόδειξη ότι το σφάλμα προκλήθηκε από εμάς, θα αναλάβουμε πλήρη ευθύνη και δεν θα χρεώσουμε κανένα πρόσθετο τέλος.

Όλα τα προϊόντα από τον ιστότοπό μας παρέχονται από το επίσημο εργοστάσιο συνεργασίας, η διαφορά είναι ότι το pandora μας δεν έχει τον αριθμό ταυτότητας που το επίσημο κατάστημα θα μπορούσε να παρέχει και θα μπορούσαμε να προσφέρουμε μόνο τιμολόγιο hongkong.

Στείλτε μας ένα email

info@globalcustomersupport.de